Wednesday 23 August 2017

Forex Gymnasium


Binär Alternativ Gym MT4 Free Observera att den här fria versionen har vissa fixa begränsade inställningar: Expirerande tid. Stängning av 3 min ljus. Löna sig . 70. Investeringar per handel. 25. Vänligen hänvisa till den fullständiga versionen av Binary Option Gym för att ha full frihet att ändra inställningarna. Binära alternativ Det binära alternativet Gym är ett verktyg för att du ska kunna testa dina binära alternativ (BO) - strategier utan att behöva investera pengar eller logga in med en mäklare. Det är inte en robot eller det ger dig råd med inmatnings - eller utgångspunkter. Men det samtycker till att simulera beteendet för manuell investering i binära alternativ. Det är ett verktyg som kan göra en professionell Binär Option Trader av dig eller. Det kan visa dig att binär alternativ inte är ditt bästa fält utan att ha slösat bort några pengar på Köp-knappen när du tror att priset kommer att höjas, Sälj-knappen när du tror att priset kommer att sjunka. Så slappna av, ha det roligt och lära dig att agera med binära alternativ. Binära alternativ Ett binärt alternativ (BO) är en typ av kortfristiga, högfristiga investeringar. Du måste bara ta 3 beslut att investera i ett binärt alternativ: Kommer priset att gå Upp eller Ned När när Hur mycket ska investera Det gör binära alternativ mycket lätt att förstå och tillgängliga för de nya handlarna. Men BO är också mycket riskabelt: när du förlorar, förlorar du mer pengar än vad du gör om du vinner. Men med BO måste du veta vad du gör. eller du kan ta bort ditt konto väldigt snabbt. Därför utvecklade vi det här verktyget för att träna, testa, träna dina bästa strategier och taktik för hantering av pengar. Så du kan bli en expert och en framgångsrik Binär Options Trader utan risker. Det binära alternativet Gym indikerar: Paret Aktuellt pris (grönt ökar, rött släpper) Serverens aktuella tid i hh: mm: ss 24 h-format Antalet handlar som för närvarande är öppna. Du kan öppna upp till 29 samtidiga affärer. Antalet slutna affärer som du har vunnit, förlorat eller var ett slips (W L T). Nettobalansen, vilket betyder hur mycket du gör eller förlorar. Observera att detta nummer kan bli negativt om du förlorar mer pengar än att vinna. Den nuvarande vinnande hastigheten, beräknad som W (WL). Tiehandlar anses inte som de inte skulle påverka ditt nettobalans. I verktygsfältet Experter-fönstret skrivs alla ändringar i inställningarna, öppnings - och stängningsverksamheten. Det kan hända att du hittar detaljerna i alla dina handlingar och alla dina stängda och fortfarande öppna affärer med sin utgångstid. Grafiska hjälpmedel Om utgångstiden ligger inom fönstret ser du en vertikal röd linje ritad för att visa aktuell utgångstid. När du trycker på knappen Köp, markeras en horisontell grön linje för att markera ingångspriset och en stigande blå pil ritas på öppettid och pris. Om du trycker på Sälj-knappen, är en horisontell röd linje ritad och en fallande röd pil markeras på öppettid och pris. En streckad linje förenar öppnings pilen med det relativa stängningsmärket. Vinnande affärer är märkta med en gyllene stjärna till slutkurs och tid. Förlorande affärer är markerade med ett grått kors till slutkurs och tid. Du kan anpassa några av färgerna mm genom inställnings dialogrutan. Dialogrutan är självklarande. Utskriften hänvisar till utskrift i Verktygslåda, Experts Tab. Itchy röda fläckar på huden, torrhet och grovhet i vissa områden, sjukdomar är vanliga bland spädbarn runt om i världen, gör föräldrarna letar efter ett naturligt sätt att lindra de smärtsamma symtom på eksem som smittar deras barn. Site British Daily Mail Överföringen av resultaten av den nya forskningen, som upptäcktes under vilken forskare förebyggande av eksem, denna nyckel istället för att söka efter behandling, där de upptäckte att vitamin B under graviditeten minskar risken för barns exponering för denna risk. Detta vitamin är tillgängligt i kött, fisk, nötter. Studier har funnit att genom moderen att äta dessa produkter under graviditeten kan baby från eksem, hudskydd under sitt första år med 30 år. Forskarna fann också att vitamin B3 förbättrar övergripande struktur och fukt Rmonh hud, liksom aminosyror och är tillgängliga i de flesta typer av proteiner. Han har studieteamet från University of Southampton och forskarna tror att dessa resultat stöder tanken att inte utveckla eksemhud under embryot i livmoderkonfigurationen. Studien applicerades på 497 gravida kvinnor genom Tnolhn för måltider som bidrar till att minska Förekomst av hudeksem. Och uppföljning deras barn efter födseln, fann forskarna att det var en minskning av eksemens hastighet har ökat med 30. Säger dr Keith Godfrey, en av forskarna som deltar i studien: Vi behöver mer forskning för att nå högre Procentandelar i minskningen av infektshudsinfektion hos spädbarn. Livsmedel som förhindrar postpartum depression som upplevs av många kvinnor, vilket är de viktigaste symptomen på ångest, ilska, förtvivlan, trötthet, ensamhet och humörsvängningar och vrede mot barnet, så det är möjligt att övervinna detta problem genom att äta vissa livsmedel som inkluderar följande: 1. Mandel. Från matar som arbetar för att förhindra postpartum depression, eftersom det innehåller omega-3, som arbetar för att öka serotoninnivåerna i hjärnan. 2. Avokado. Det är en av frukterna som innehåller antioxidanter och omega-3 fettsyror, som förhindrar postpartum depression genom att mata hjärncellerna. 3. Fisk. Naturliga livsmedel för att förhindra postpartum depression, som innehåller vitamin E, som arbetar för att reglera hormonella obalanser. 4. Banan. Av frukt som förhindrar postpartum depression, eftersom det är rik på kalium, vilket förhindrar och botar postpartum depression. 5. Kokosnöt. Det hjälper till att förhindra postpartum depression, eftersom det innehåller omega 3 fettsyror. 6. Spenat. Av grönsaker som förhindrar postpartum depression, eftersom de är rika på järn, vilket främjar blodflödet till hjärnan och förhindrar utarmning av hjärnhormon serotonin. Traders Gym Free Backtesting Software 8211 slår det Forex Tester 2 Jag tror att Forex Tester 2 är en fantastisk produkt. Det råder ingen tvekan om det. Men det är inte perfekt, inget antar jag. Det finns dock vissa saker som kan göras för att göra Forex Tester mer användarvänlig och bärbar. Jag förstår fortfarande inte varför ingen har kunnat komma ut med något som ger dem lite konkurrens. Tja, folk på Trade Interceptor är säker på att göra en körning på den. Faktum är att de försöker ge både Forex Tester och Metatrader några riktiga tävlingar. Och det är en bra sak för oss handlare. Så i det här inlägget kommer jag att lägga Trade Interceptors backtesting-produkt, Traders Gym genom sina steg och se om det kan konkurrera med Forex Tester 2 som det främsta manuella backtestingprogrammet. Men först kan vi titta på hur jag skulle förbättra Forex Tester 2. Vad jag skulle vilja se i en Forex Tester Alternative (eller Forex Tester 3) Som jag sa i början är Forex Tester redan en fantastisk produkt, så Im Typ av nitpicking här. Men det har inte uppdaterats om ett tag och det här är vad jag skulle vilja se i en ny version. Gör den kompatibel med Mac och Linux. Allvarligt vet jag inte många människor som använder Windows längre. Microsoft gör inte längre relevant teknik. Jag skulle gärna vilja bli av med min Windows XP-installation med VMWare på min Mac och den enda anledningen till att jag håller den runt är att använda Forex Tester. Gör det mobilt kompatibelt. Det vore bra att kunna ta min testning på vägen och använda den med iOS. Jag antar att några personer använder Android också, så det skulle behöva vara en version för dessa enheter också. Om de kunde räkna ut en 8220handoff8221-typfunktion där du kunde flytta smidigt från din bärbara dator till din mobila enhet, skulle det vara bra. Gör det lättare att bygga indikatorer och automatiserade system. Någon form av 8220easy language8221 eller GUI byggare skulle vara bra. Förenkla gränssnittet. Jag kan verkligen se överklagandet om att Forex Tester-gränssnittet ser ut som Metatrader, men det finns ett bättre sätt. Steg upp analyserna. Rapporteringen är fortfarande super grundläggande och ett par mätvärden som drawdown fungerar inte alltid korrekt. Mer detaljerade rapporter skulle vara till stor hjälp. Även om du betalar för Forex Tester var en av de bästa inköp som jag någonsin har gjort, gratis skulle vara bra. Så nu kan vi se hur Traders Gym staplar upp. Kan det göra för Forex Testers brister Good of Traders Gym Traders Gym ingår i standardinstallationen av Trade Interceptor och är helt gratis. Så det är redan ett steg i rätt riktning. Den är tillgänglig för alla större operativsystem, inklusive iOS, OSX. Android, Blackberry och Windows. Det är fantastiskt IOS-versionen är min go-to-charting-app på min iPhone. Det är så mycket bättre än Metatrader på mobilen. Nu kan vi titta på gränssnittet. Jag gillar verkligen hur de har tagit ner den till endast de väsentliga delarna. Det är lätt att förstå och du behöver inte leta efter de verktyg du letar efter. När du jämför det med Forex Tester-gränssnittet ser det ut att det är daterat och komplext. Jag har inte ens använt några av knapparna. Traders Gym-funktionen är också tillgänglig på mobila enheter. Jag har inte provat det ännu, men om det fungerar liksom skrivbordet versionen, det skulle vara fantastiskt. Mer om det i ett framtida inlägg. The Bad of Traders Gym Okej, allt det där ser bra ut, men det står upp för verklig världsbruk. Låt oss först titta på rapporteringsfunktionen. När du klickar på Trading Report-knappen är detta en del av rapporten som du ser. Den öppnas i ett webbläsarfönster och har känslan av en Metatrader-rapport, men mycket mindre detaljerad. Det är jämförbart med Forex Tester 2-rapporten, så det finns ingen verklig förbättring där. Därefter är det viktigaste för mig hur lång tid jag kan backtest. Som du säkert vet bör du testa ett system så länge som möjligt för att räkna ut dess robusthet. Det här är en hel del mjukvarupaket. Forex Tester gav en bra mängd gratis, högkvalitativ data från början och det var en av de största försäljningsställena för mig. När jag dyker in i konfigurationsuppsättningen i Traders Gym, fann jag att den maximala testtiden är 5 år och 20 dagar. Även om det är vad det sa på skärmen var det faktiskt bara ett år med data tillgängliga för även vanliga par som EURUSD. Jämför det med Forex Tester, som ger data hela vägen tillbaka till 2001 för alla paren som de tillhandahåller data för. Det var affärsmördaren för mig. För mig är det ingen användning i att använda programvara som bara har ett år med data. Alla andra fördelar med backtesting-funktionen skulle vara möjliga. Det finns också element från min senaste recension som fortfarande har mig att skaka mitt huvud. Det finns till exempel inget sätt att avsluta programmet genom att använda standardkommandot Q tangenttryckning. Du kan inte ens avsluta via huvudmenyn. Detta visar en allmän brist på uppmärksamhet på detaljer. Precis som de mycket begränsade uppgifterna är det saker som gör ett annars vackert utformat program, se amatör. Slutsats Så det bästa är att Forex Tester 2 fortfarande är den bästa manuell backtestingprogramvaran för Forex trading. Traders Gym by Trade Interceptor representerar framtiden för backtesting men det är inte redo för prime tid ännu. Det faktum att du inte kan backtest en betydande tid är den största dealen mördaren för mig. Det visar att frihet inte alltid är bäst. Jag hoppas verkligen att Trade Interceptor fortsätter att förbättra Traders Gym eftersom det är ett steg i rätt riktning. Kom ihåg att många program, inklusive Forex Tester och Metatrader, inte var bra i början. Tag: Traders Gym Forex Tester 3 sparade mina pengar Hej handlare, det här inlägget är en recension på mjukvaran, Forex Tester 3, som jag använder varje dag för min strategi tillbaka testning. Om du vill ha en gratis prov kan du få det här. Massor av människor som kämpar med sina handelsmetoder länge letar efter hjälp om hur de kan börja ta Forex trading som ett allvarligt företag och kvantifiera sina resultat. Jag startade den här bloggen för att hjälpa dig att komma till nästa steg för att vara en professionell näringsidkare som äntligen fortsätter läsa 8220Forex Tester 3: Hur Backtesting Strategies Sparade mitt liv8221 Jag heter Alex C och det här är en liten beskrivning om mig själv. Ive varit i handelsbranschen under de senaste 12 åren. Jag älskar att dela och jag gör det gratis. I den här bloggen hittar du värdefull information och resurser som hjälper dig att växa och lyckas. Lämna mig ett meddelande om du har några frågor Kategorier Senaste inlägg Gratis Trial ladda ner här Hämta uppdateringar på Facebook

No comments:

Post a Comment