Monday 7 August 2017

Forex Ytc


Lär dig hur du anpassar handlingshandelsföretaget YTC Price till lägre tidsramar, vilket möjliggör mer handelsåtgärder på bara 1-2 timmar per dag. Q Varför inkluderades detta inte bara som en del av YTC Price Action Trader. På 590 sidor av kvalitetshandel utbildning var YTC Price Action Trader ebook-serien redan tillräckligt lång. Och ännu viktigare är faktumet att YTC Scalper inte kommer att vara relevant för många av dem som handlar längre tidsramen YTC PAT-metodiken. Så att inkludera ytterligare 200 sidor skulle resultera i en kostnadsökning för alla och slösa mycket papper till de flesta. Q Men vad händer om jag vill byta högre tidsramar. Då är YTC Scalper kanske inte för dig. Det är inte viktigt att läsa. YTC Price Action Trader är en komplett strategi . Men YTC Scalper erbjuder en förenkling av handelsinträde och hanteringsprocesser. Om du kämpar med YTC Price Action Trader-posten, genom lägre tidsramsmönsterbaserade utlösare, kan det här vara något du vill utforska, anpassa Enklare YTC Scalper-processer till dina högre tidsramar. Q Vad händer om jag bara vill handla YTC Scalper-tidsramarna, och inte den högre YTC Price Action Trader-tidsramen. YTC Price Action Trader är en nödvändig förutsättning. Du måste följa hela färden från början för att avsluta. YTC Price Scalper kan betraktas som en expansion av YTC Price Action Trader material. Om du försöker börja med YTC Scalper kommer du att sakna mycket av de bakomliggande principerna som kommer från YTC Price Action Trader teori om marknader och tillvägagångssätt till analys Detta material antas kunskap och upprepas inte i YTC Scalper. Frankly utan YTC Price Action Trader först saknas några nyckelkomponenter och kommer att slösa bort din tid. Kan jag få några fler prover. Hur mår det med några diagram från boken som visar ett par trades. Q Var kan jag få det. Om du redan har YTC Price Action Trader kan du få YTC Scalper från den här sidan Beställ nu. Om du inte har YTC Price Action Trader en Viktig förutsättning, du kan få båda här. Vår 100 Nöjdhetsgaranti. Vi gör det så enkelt som möjligt. När som helst inom 60 dagar efter inköp, om du av någon anledning känner att du inte har fått valuta för pengarna, kontakta bara mig och jag Ll ordna en 100 återbetalning av ditt inköpspris. Din utvärdering av YTC Scalper är effektivt riskfri. Ladda ner YTC Scalper Now. YTC Price Action Trader. Intraday Swing Trading för Forex, Futures Futures och Emini Futures Markets. Är du sjuk och Trött på hype i handelsutbildning. Hade du haft NÅGOT av internet marknadsförare lögner - kurva-fit strategier och valutor robotar som aldrig arbetar i den verkliga marknadsmiljön. Inte när du slutade att jaga falska löften och lärde dig att handla. Efter flera år med att bidra till YTC Trading Nyhetsbrev har Lance Beggs varit övertygad om att dela sin inställning till handel. Det är ingen hype som krävs, vi ska låta innehållsförteckningen tala för sig själv nedanför. Instant PDF download.590 pages of qua Lity trading education. Including 377 diagram och diagram. PLUS NU MED 2 BONUSER - FAQ Dokument 2 volymer 42 minuters mp4 video Framtida trend - Förenklad. Volume One Introduction. Volume Two Markets and Market Analysis. Volume Tre Trading Strategy. Volume Four Din Trading Business. Volume Five Trader Development. Volume Six Conclusion. What en oas att hitta i öknen av handelsutbildning När jag läste igenom de 6 volymerna av Lance s nya e-bok var det en konstant ström av wow och aaah som ger så mycket mening. Om du letar efter en komplett pedagogisk handbok om hur man handlar, kolla inte längre. Lance har välsignat handelssamhället med en fantastisk e-bok. Han ger dig den stora bilden och tar sedan varje bit och bryter ner den till tydlig, förståelig och logisk delar Detaljerna är otroliga, massor av diagram och bar genom analys av bar. Ingen sten lämnas omvänd, Money Management, prisåtgärder, psykologi, tidskrifter, även hur du ställer in dina bildskärmar för optimal användning Volym två på varför Prisrörelser är värda priset på boken ensam och det här är innan du till och med kommer till 250 sidor på den faktiska strategin eller de andra 5 volymerna. Hela boken är genomsyrd av Lance s önskan att ge dig den bästa möjligheten att göra det som en näringsidkare Hans omsorg är uppenbar med den uttömmande mikronivådetaljen men ändå allt i det större sammanhanget De korta sammanfattningarna vid pivotpunkterna gör det lätt att läsa Det här flyter naturligtvis ut från Lance s exceptionella förmåga att göra vad som kan vara komplext och förvirrande att förklara genom Skriven media, ett exempel på tydligt tänkande, behärskning av hans ämne och en ovanlig gåva av kommunikation. Allt sagt, det enda ordet som summerar YTC Price Action Trader för mig är författarna - integritet - det lyser överallt om mig du är trött på försäljare av orm olja som verkar vara bakom majoriteten av Forex eller Trading utbildning du kommer att känna dig säker så att Lance kan vägleda dig på den här spännande resan, som med fel guide är fylld med H risk. Simple - köp e-boken - du förtjänar det bästa och stoppa den oändliga sökningen Let Lance ger dig tålmodigt och realistiskt den bästa chansen att göra din dröm till en verklighet Sluta lära sig ojämna delar av strategier eller prova nya indikatorer lära dig hur Markerar arbete och handlar YTC-sättet. Klick här för att läsa Många fler testimonials. Individual results may vary. A testimonial som tillhandahålls av en klient kanske inte är representativ för alla klientupplevelser. Prestanda prestanda garanterar inte framtida performance. Here är Difference. All de andra skräpssystemen du köpte Jag vet att vi gjorde i början lovade framgång men misslyckades med att leverera skräpssystem som främjades med hjälp av försäljningsverktyg baserade på mänsklig psykologi, avsedda att vädja till din undermedvetna önskan om enkel framgång som är avsedd att suga dig in på överlämna dina pengar Endast en person drar nytta av dessa produkter - internet marknadsföraren. YTC Price Action Trader är annorlunda, jag lovar inte dig framgång. Vad jag gör pr Omise är att denna 6-volymen uppsättning e-böcker kommer att ge dig en förståelse för marknaderna, en analysmetod, en metod för handel och en process för lärande, tillväxt och utveckling som kommer att fungera som grunden för ditt pågående lärande bearbeta din löpande näringsidkare utveckling. Jag ska ställa din grund och ge dig en plan för vägen framåt. Du behöver tillhandahålla det pågående hårda arbetet. Det finns inga genvägar Någonstans inuti vet du att det är sant Så sluta försöka köpa snabb framgång. En gång för alla LÄMNA DIG ATT DET ÄR TID FÖR ATT LÄRA HUR HANDEL. Vår 100 Nöjdhetsgaranti. Vi gör det så enkelt som möjligt. När som helst inom 60 dagar efter inköp, om du av någon anledning känner att du inte har fått värde för pengarna , kontakta mig bara och jag ska ordna en 100 återbetalning av ditt inköpspris. Din utvärdering av YTC Price Action Trader är effektivt riskfri. Förbättra Få-Rich-Quick Scheman Det är dags att äntligen lära sig att handla. Två köpalternativ. YTC Pris Åtgärd Tra Der. Instant PDF download. Six Volumes.590 sidor av kvalitet handel education. Including 377 diagram och diagram. PLUS NU MED 2 BONUSER - FAQ Dokument 2 volymer 42 minuters mp4 video Framtida Trend - Simplified. YTC Pris Handling Trader PLUS YTC Scalper. Everything Du får med YTC Price Action Trader PLUS den kompletterande YTC Scalper ebook. YTC Scalper utforskar tillämpningen av YTC Price Action Trader på lägre tidsramar. Ta reda på mer om YTC Scalper här kommer det att öppna en ny webbläsarsida så att du inte t vill förlora den här sidan . Efter betalning bekräftas, klicka på PayPal-knappen. Fortsätt till hämtning. Detta tar dig till hämtningssidan. ANMÄRKNING Du kommer också att få ett mail från DPD med en länk till hämtningssidan. Din hämtningssida kommer att vara aktiv i 48 timmar . Transaktionen kommer att visas på ditt kreditkort eller kontoutdrag i PayPal-namn, följt av YTC Trading eller YourTradingCoach beroende på din bank. Kontakta mig om det finns några problem eller om du stängde din webbläsare, var För att klicka på till nedladdningsidan Jag strävar efter att svara inom 24 timmar oftast mycket snabbare. Australiska köpare a Priset är inklusive GST b Nedladdningsidan kommer att ge en länk för att öppna och skriva ut din Skattefaktura. PS Om du är äcklad av skräputbildning har du hittills fått e-böckerna med kurvpassningssystemen som lovar så mycket men misslyckas med att leverera varje gång de forexrobotar som alltid visar sig vara för bra för att vara sanna den till synes oändliga sökningen av forum för system - ingen av dem någonsin jobba konsekvent bra, kanske det är dags för ett nytt tillvägagångssätt Kanske är det dags att lära sig att handla, i stället för att försöka köpa framgång. PPS Kapitel 2 kommer tydligt att förklara varför dessa andra e-boksystem, forumsystem och forexrobotar alla misslyckas med att leverera på sina löften - de bygger inte på marknadens verklighet och den verkliga karaktären av detta handelsspel. Du förstår vad det här är, en gång för alla, och vara väl positionerad för att aldrig falla för dessa bedrägerier eller misslyckades ches again. PPPS Med den här bakgrunden på plats och de verktyg och tekniker som finns i volymerna 4 5 har du den perfekta grunden för att påbörja din verkliga resa av näringsidkareutveckling, oavsett om du väljer att genomföra min strategi som beskrivs i Volym 3 eller föredra att utveckla din egen. PPPPS Det är dags att vidta åtgärder Gå till det Beställ nu, med förtroendet för 60-dagars 100-tillfredsställelsegarantin Om du vill vara en näringsidkare, sluta försöka köpa framgång - det fungerar inte - det är dags att lära sig att verkligen handla. Copyright 2010 Lance Beggs Alla rättigheter förbehållna. Användning av denna webbplats och alla tillhörande produkter och tjänster är föremål för juridiska meddelanden från vår föräldras webbplats. Om du fortsätter att bläddra och använda den här webbplatsen, Håller med om att följa och vara bundna av dessa dokument. LB68 Publishing Pty Ltd. PO Box 4097 Kirwan QLD 4817 Australien. YTC-idéer på Forex Daily Charts. Jag handlar låga tidsramar. Kanske har du noterat. Men jag har alltid sagt att ingen tidsram Är bättre t Han någon annan Det finns professionella näringsidkare som arbetar över hela spektret, från att titta på tejpfliken genom fästning, upp till dagliga och veckovisa diagram. Det finns inget som är bäst för vad som är bäst för vår egen personlighet, behov och omständigheter. Och jag har alltid sa att de idéer som uttrycktes i YTC-bloggen och även i YTC Price Action Trader är tillämpliga över alla tidsramar. Ok, kanske inte skärmdumparidéerna från förra veckans artikel Men den stora betydelsen av det jag diskuterar kan tillämpas på andra marknader och andra tidsramar med bara lite extra tankar om hur det kan anpassas. Så jag älskar absolut att få e-post från handlare som inser det faktum och vem har tillämpat idéerna och vem har funnit någon framgång. Här är ett utdrag ur en e-postkonversation jag Hade under veckan med Anatoliy, som handlar forexmarknader på dagliga tidsramar. Jag har läst din blogg i mer än ett år nu och tillsammans med Trading in the Zone har det varit en av de större orsakerna till consi Även om jag nästan aldrig ser under D1-tidsramen, håller principerna alla samma. Handels långsiktigt tillåter mig att analysera alla 28 stora valutahandelspar för inträdesmöjligheter. Inlägget är så enkelt, men jag måste säg det är en av mina favoriter Det finns minst 5 långsiktiga poster som jag tar per månad bara baserat på denna princip. Tack än en gång för att dela med dig av all din kunskap, erfarenhet och idéer. Det fanns två bilder kopplade till e-postmeddelandet I du måste krympa bilderna för att passa här. Om du klickar på bilderna öppnar de en fullstorlekskopia i din webbläsare. Det första du kommer att märka är att arbetsytans mall skiljer sig från vad jag använder, genom tillägg av en Keltner Channel eller liknande Det är inte nödvändigt för punkten i dagens artikel. Anatoliy har markerat de intressanta områdena via rektanglarna och tillhörande text. Du hittar handelsinmatnings - och avslutmarkörer i dessa områden. Se till dessa områden och se om Du kan se vad Anat Oliy såg, i att göra både hans inresa och utträde beslut. Vad jag absolut älskar. Ett EXCEPTIONAL belöningsriskförhållande som kan uppnås genom att komma in i kanterna av marknadsstrukturen. B Det sätt som Anatoliy har använt bloggpostkonceptet som skulle köpa här för att inte bara komma in på marknaden, utan också att gå till utgången. Se särskilt RHS-kommentarerna i den andra bilden NZDUSD-diagrammet. Den stora delen av det jag diskuterar på min sida kan anpassas, med bara minimal ansträngning, till andra marknader och andra tidsramar. Ta en titt igen på det tidigare blogginlägget om du missade det, eller fick inte konceptet första gången. Inträdesdatumtiden i Anatoliy s affärer visar att han inte läste konceptet från min blogginlägg. I stället bekräftade mitt blogginlägg bara för honom sanningen som redan hade blivit uppenbar genom sitt eget hårda arbete och kanske beskrivit det på nya sätt. Det är fantastiskt. I dessa extrakt från vidare e-post korrespondens beskriver Anatoliy den process som han brukade för att komma till dessa slutsatser, min framhävning. Även här visar jag detta till dig för att du verkligen hjälpte mig att gå vidare med min handel. Inte bara med dina prishandlingsartiklar utan också på ho w att organisera en s-handel och särskilt metaspel Jag har varit involverad i marknaderna i nästan 11 år nu och utvecklat samma handelssystem som passar mig Två saknade ingredienser för mig genom åren var Trading in the Zone och din blogg. Från början var jag lite osäker på om din super låga TF-handel kommer att fungera för mig, eftersom jag aldrig kunde arbeta under H1 försökte jag många gånger och tänkte hur bra det skulle vara att ha ett par affärer varje dag, men jag kan bara inte Men när jag fortsatte att titta på mina dagliga TF och läste din blogg såg jag att det verkligen är detsamma jag har använt kontrarangivelser långt innan, men du hjälpte mig verkligen att sätta in det i ett system med din metaspelsförklaring. Mitt eget handelssystem var alltid baserat på valutakorrelation Jag kallar hela marknaden och det var ganska kontrarisk, eftersom jag försökte få tag på starten på varje stor trend. För några år sedan menade contrarian att jag skulle sälja alla nya höga och köpa någonsin nya Låg tack vare din blo g Jag kunde starta undersökningen av prisåtgärder och skilja mellan en ny hög med god sannolikhet att följa igenom ännu högre och en ny hög där smarta pengar kommer att följa med mig och bleknar det svaga draget. Mörkhandel är en process av kompetensutveckling inte av system IMHO. Här är en uppgift för dig att överväga För nästa månad eller två, hitta diagram varje dag som låter dig studera det här konceptet nya höjder eller nedgångar som följer vidare mot nya höjder eller låga vilka motsatta Skriv ut dem out Lägg till anteckningar Filera dem i din marknadsstruktur Pris Action Journal Granska dem och utveckla egna regler för tummen för att hitta områden som skriker till dig, vem skulle köpa här eller vem skulle sälja här. Anatoliy har varit vänlig nog att dela två ytterligare branscher baserade på samma begrepp Denna gång visar båda imperfekten vid införseln verkligheten i handelsspelet med en stopp och återinmatning i en och en repa och återinmatning i den andra. Båda exemplen visar perfekt det utom riskfaktor som uppnås genom inträde i dessa grossistprisregioner, eftersom den andra posten rör sig snyggt mot en multipel-R-vinst. Se även på diagrammen och se om du kan se vad Anatoliy såg vid tidpunkten för inresa. Om du Klicka på bilderna, de kommer att öppna en fullstorlek kopia i din webbläsare. Tack Anatoliy Exceptionell handel. Om du vill titta vidare på Anatoliys arbete hittar du hans blogg. Se speciellt här för en diskussion om handeln Förvaltning som är associerad med den tidigare CADJPY-handeln, är den första bilden i den här artikeln.

No comments:

Post a Comment